Natt människor?

Sitter uppe fast jag borde ha lagt mig!,ska sova egentligen kl 22.00 så jag får 8 tim sömn,men nu är jag vaken ändå!, och så är jag skit hungrig så då måste jag käka nått innan jag lägger mig vilket betyder att jag kommer lägga mig mkt senare. Så dåligt för nu förtiden är jag SKIT trött på morgonen, typ på gränsen till att jag inte går till skolan bara för det. Inte bra!.

Vrf jag skrev rubriken var för att min familj typ alltid äter sent´och är uppe sent. som nu ska jag ställa mig och laga nått som jag kan äta, och vanligt vis käkar vi alla kl 20-21,medans de flesta famlijer äter 17-18. En gång ställde pappa sig och lagade mat kl 22 och vi satt och åt kl 23,vilket inte är bra för varken matsmältningen elr mig (efterso jag hade skola dan efter. Men det är så vi är :P. men nu ska jag steka omellet! :D och sen gå o sova. go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback