Ny "frida.se"

Jag prenumenerar ju på frida och läser då så klart tidningen. och i förra numret (kom en ny idag ,hem) så stog det att dom skull göra en ny frida.se där man kune blogg och mkt, som en comunity alltså. Så då var det första 100 som skickade mejl fick vara vip medlemar, och vara med på sidan innan många andra kan det. Och jag vart en av dom 100!.  Man kan inte vara medlem än där,utan jag och de andra 99 fick en "speciell" sida vi skulle gå in på :P. Så nu ska jag fixa min profil och sånt där! ;)


Här är iaf början av mejlet jag fick av dom:

Hej & välkommen till nya FRIDA.se!
Tack för ditt mejl, du är en av de 100 första VIP-medlemmarna! Nu  
gäller det för dig att gå in och testköra nya FRIDA.se åt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback