Tisdag

Japp, idag är det tisdag. Imorse var jag skit trött och funderade på att inte gå på första lektionen,men jag lyckas ändå ta mig upp och sen när jag kommer till skolan får jag höra att den första lekionen är inställd! snacka om sjukt irriterande!!. Vi fick då lång rast och sen efter det hade vi matte prov som gick så där, jag är ju sämst i matte, men hoppas att jag iaf fick G. Idag har jag läst jätte mycket i min bok från engelska för jag ska lämna in en bokresention om den imorrn, JOBBIGT!!. men aja :P. Idag är det desperate housewifes :D bra för jag älskar den serien!!. sen såg jag att det stog i min tidning att nya one tree hill avsnitten ska börja sändas snart !! sjukt bra!! Så det ska jag även följa när det börjar . ha det !!


image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback