Efterlyst + plugg

Hello New york!!.  Sitter och lyssnar på White lions låt When the children cry , fan vad mäktig låt, har älskat den sens jag hörde den för första gången och det var nå år sen. Asså jag älskar verkligen låtar med mening, alltså låtar som har betydelse vilkent den här har :P. Ska skar kolla på Efterlyst ,den har redan börjat men men:P. och så ska jag ålugga samtidigt, iaf skriva en novell vilket jag inte gjort och den ska in imorrn , typisk mig att spara allt till sista minuten, men jag dör, vi får så jävla mycket att göra. Vi har ganska nyss haft SH prov vilket jag fick IG för det var sjukt svårt ! sen har vi haft NK prov, nästa vecka har vi matteprov och ha ett tal på svenska ,Lämna  in bokresetion på Eng och i svenska för det har jag inte gjort!!!! JAG DÖÖÖÖR, Men en bra grejj är att om jag får VG på sista delen på NK så får jag VG på allt vilket jag ska satsa på!! men nu är det tv och plugg som gäller !! Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback