EMA münch ikväll

Ikväll ska jag se EMA munch på mtv. det är bra band /sångare som är nominerade bla linkin park,good charlotte,tokio hotel,justin timberlake,christina aguilera,akon ,arctic monkeys(har inte hört mkt av deras låtar men jag älskar låten "i bet u look good at the dance floor", som får mig att vilja hoppa runt och dansa/rock loss:P)foo fighters (har inte heller hört mkt med dom men jag gillar den senaste låten + att sångaren var trummis i bandet nirvana som jag gillar , så det är ett stort +) , fall out boy och många fler.men dom jag skrev nyss gillar jag men några fler också .Säg nu inte att jag har dålig musik smak:P hahah för det tycker inte jag:P fast det är nog ganska självklart att jag tycker det :P hahah. synes !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback