Good morgon!

Vaknade för ca 1 timme sen och har nyss käkat frukost, har ju lov så måste passa på att sova uuut!!:P. igår så jag på MTV EMA och gillade inledningen med foo fighters och den första låten var den jag gillar så mycket ,alltså the "pretender".Stackars Amy winehouse såg helt lost ut , tappade bort sig lite i texten och var helt förvirrad, synd för jag gillar den låten back to black.Sen när man såg om dom som dödats så vart jag typ tårögd,det berörde verkligen.Sen gillade jag även Babyshambles hahah har aldrig hört deras låtar förut:P, men har suttit nu och lyssnat på deras låtar och dom har värsta sköna låtarna :P haha och just nu så lyssnar jag på låten "fuck forever".
Sen älskade jag framförandet av tokio hotel och när vattnet kom var det så häftigt!! :P tror att det var inspererat av videon av tyska versionen av monsoon.



Vinnarna igår var:

Swedish act: Neverstore ,verkar bra men j har inte hört så mycket av dom så jag hoppades på the ark:P.

Best album: Nelly frutado, bra men ville också att linkin park skulle vinna :P.

Inter act: Tokio hotel , braa!! man vart så glad över att se dom såå glada :D.

pris av sångarna : Amy winehouse

Most addicted track: Avril lavigne , DÅÅÅLIIIGT!!!!!!

Video star: justice dance, WHO??kanye west skulle ha vunnit tycker jag

Rock out: 30 seconds to mars , har inte hört mycket av dom så ingen komentar, men dom verkar bra ;).

Band 2007: Linkin park ,Braa ,för dom är ju grymma ;)

Ultimate urban: Rihanna, bra tycker jag för hon är bra :D.

Solo artist: Avril Lavigne ,nooooo!! hur kan hon finns så mycket bättre sångare/sångerskor än henne!!!

New europe sound: Bedwetters, bra för jag höll på dom men dom var bättre på sin video än live!.

Kommentarerna är bara det jag tycker, och jag vet att alla inte håller med mig ,men så tycker jag iaf ! :P;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback