hej hopp!

Hello, sitter just nu och väntar på att idol ska börja , mina favoriter är alla förutom sam och andreas :P tyvärr hahah.
Har sovit över hoss min faster och kom hem för ca 2 ½ timme sen :). Jag hade ju inte fått mitt studiebidrag trodde jag , eftersom förr månaden så kom ett brev med pengarna och det gjorde det inte den här gången , så ja bad honom kolla om det kommit pengar , men ha ba - nej pengarna ska komma i bra .. bla bla bla. Och idag när jag kom hem sa han att pengarna hade kommit på hans konto :P,hahaha tok pappa  !. Så imorrn blir det shopping. ska köpa svart halsduk och mössa från monki och kanske ett linne/t-shirt därifrån. Sen ska jag även leta efter en stickad lång tröja som jag kan ha m leggings så får se om jag hittar nått :D. sen kanske jag ska köpa ett par svara pumps från en tjej på blocket ;). får se hur det blir med det . Nu ska ta och käka nått, hahaha jag  käkar typ hela  tiden;):P.. synes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback