hmm???

Vet inte om jag ska gå o se ne-yo , men jag tror att de blir så att jag iaf går förbi och ser han en snabbis för jag måste till stan och lämna ett par nycklar så kan jag ju lik gärna sen han. I dag när jag gick förbi där då var klockan ca 12 och då var det redan lite folk där och neyo sjunger kl 18.00 så då kommer det vara proppat med folk tror jag , aja det finns rultrappor så man kan sen han uppifrån;) haha han har ju bra låtar så varför inte gå o se han. Har precis käkat pankakor med chokladkräm(typ som nutella men godare) skit gott!, lämnade kvar smet så jag kan käka lite till frukost också!. Igår kom skol katalogen och jag hatar att le på kort och fotografen tog 3 kort och på en av dom så ler jag och det var den som hamnade på skolkatalogen :O så typisk!. aja det var väl inte hela världen ,men ändå. skriver kanske sen efter jag vart på stan, få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback