Plugg!

Idag ska jag plugga häcken av mig, för jag har prov i Nk imorrn och sen måste jag också lämna in en uppgift så det måste göras, men först ska jag steka lite pancakes :P, för jag är så himla sugen på det ,sen blir det plugg och tv , sen mera plugg och tillsist HEROES!!! I love!. Och imorrn ska lina visa mig vart pendeltågen till södertälje går för det är typ där jag ska hämta min katt (åker aldrig pendel tåg så jag är inte så high på det där :P). Sen ska jag följa med henne hem för jag ska låna hennes transport bur till katten :D. sen ska jag shoppa katt grejjer :P, så då måste jag även säga till pappa att jag måste ta ut pengar för jag har inga :/, ojj det blir mycket att göra imorrn, som tur då så slutar jag kl 9.30 :D. nu ska jag laga pannkakor  synes!!

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg =9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback