Roberto cavalli

Hej hopp!, idag hade jag bara en lektion ,onödig jag vet, men ganska skön att man slutar så tidigt. Efter skolan drog jag en snabbis till stan för jag skulle lämna tillbaks en linne på monki som jag köpte i lördag , jag lämnade tillbaks den för jag hade ont om pengar :P. efter som jag var i stan ca 09.40 innan affärerna öppnant så gick jag fram och tillbaka och sen gick jag utanför hm på drottning gatan där det var en lång kö för att just idag släpps roberto cavallis kollektion. Sen när det var tio så sprang alla in och ryckte år sig alla kläder dom kom över och eftersom jag redan var där så kunde jag lika gärna gå in och kolla , där inne var det kaos ! man kom inte fram , alla tog kläder sv varandra och slet i kläderna och sa massa fula ord till varandra, och jag lovar!! jag överdriver inte det minsta. Jag tror att jag var den ända som tog det lungt där just för jag egentligen inte hade tänkt köpa nått, men sen  tänkte jag hur ofta kommer jag ha råd att köpa nått av roberto cavalli? Aldrig om jag inte gör det nu! så det fanns ett par skit fina leopard hipsters som kostade 98 kr och et hade jag råd med, så jag slog till på det :D.
Sen gick jag till butteriks och köpte blinkande djävuls horn för jag ska vara djävul på halloweefesten ;). sen åkte jag hem och som till ca 15 . hahah nu förtiden sover jag varje dag på eftermiddan för jag behöver det :P. Nu ska jag läsa min solo tidning som kom idag ( jag prenumenerar där o på frida :P)byebye!! P.s för er som vill köpa roberto cavallis kläder men inte kunde gå till nån affär så kan du köpa dom på hm.se och kläderna finns där kl 23.59 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback