sömntuta

tjenixen !, idag hade jag digitalbild och vi skulle göra egna reklam bilder, 2 versioner av en och samma bild och det här är mitt resultat :
 image98

image99

Som ni ser så gjorde jag reklama för victora secrets :D

vi hade ingen datakunskap idag ,skönt :P .När jag kommit hem så gick jag och la mig och det var ca vi 12 tiden och jag sov tills kl 18:00 !! hahah jag sover alltid efter skolan för jag är så hilma trött hela tiden, undra om det är nå fel på mig  ?.

Igår fick jag ett sms från min kompis pillan från sundsvall, där skrev hon att hon var på väg ner hit till sthlm och undrade om jag ville träffas, självklart ville jag det så vi  ska ses imorrn för att fika och gå på bio :D, vet inte vilken film än :P. idag är det idol och jag är fattar verkligen inte vad Andreas gör kvar där !! hur kunde Christoffer, Matthias och Daniel åka ut före han !! Om han inte åker ut ikväll dööör  jag !!!. Såg även att Amanda ska sjunga hallelujah :D kul för jag älskar den låten !! hahahah. Hörde att pappa sa att vi ska käka éntrecot idag :D, såå smarrigt men efter som vi alltid käkar sent så kommer vi nog käka vid 21.00 tiden :P, som pappa gjorde typ förra veckan , vi åt kl 23:00 haha inte bra för matsmältningen :P, så vill man gå ner i vikt ska man verkligen inte äta efter 20.00 ! men nu ska jag spela lite super mario innan idol börjar ,vilket är om 7 min :P byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback