Lördag

Hallå! idag är det lördag vilket betyder för de flesta längre sömn men inte för mig, för idag skulle jag upp vid 8 och sedan åka till hötorget för att öppna ståndet där och det är såå jobbigt!, höll även på att få en stång i huvudet om det inte hade varit för min snabba reflex som fångade upp den med handen. När pappa kom sedan vi 13 tiden så gick vi och åt kebbabish ^^ mums!, då har hötorgs hallen bästa kebabben ever och då har jag testat kebabba lite överallt i svergie eftersom pappa jobbar på sommrarna med att åka runt till olika marknader och sälja. Efter maten gick jag och köpte ett par vita tyg skor från hm så då vart jag nöjd, jag behövde dock en storlek mindre fast de var i 38 som jag egentligen har,men eftersom det inte fanns minde fick jag nöja mig med dem. De sista ska jag få lite till pengar så då har jag skrivit min köp lista som ser ut så här:

1.två piercingar navel &br =700
2.hm paket innehåller espardillos o armband =ca 300
3.brons färgade klackskor från hm=298
4.AA klänning (america apparel)
5.bröst tejp=pris =ingen aning

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh ja har letat efter de där tygskorna på vart ända jävla hm i flera dagar nu!
men hittar bara 39 som minsta storlek :/
vart köpte du dina ?
för jag tänker köpa dom fast du har dom! haha. ;)
så blir vi liiiika fina på fossingarna. :D (A)

2008-04-26 @ 17:21:43
Postat av: Estefany

hm på hamngatan, och jag såg två par vita kvar i strl 38 men båda var smutsiga :/

Postat av: Lina

okej tack :) då måste ajg åka dit o kolla nån dag iafl !

2008-04-27 @ 09:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback