Onsdag

Tjoho! idag var det skola som vanligt och jag var så sjukt jävla trött hade verkligen ingen lust att dra till skolan, men jag lyckades iaf ta mig upp efter ett tag. Efter skolan drog jag,Mimmi,Lina och Emma till solkungen vi odenplan där dom skulle sola och jag hade inga pengar så jag solade inte, men jag får väl dom imorrn antar jag:P , och Emma vart en riktig lyllo ost, hon hittade 250 kr!! riktigt tur. Men sen när jag kom hem åkte pappa och jag till faster för paketen från thailand skulle komma och nu så har vi massa grejjer här överallt, jätte fina smycken och palestina sjalar som ska bli mina har redan valt ut två jag ska ha iaf , kanske ar jag en till och färgerna är rosa/lila o svart och en röd o vit ! men funderar som sagt också på en khaki/militär grön o svart men vi får se! lägger kanske upp bilder imorrn! peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback