Onsdag

Hejhej! sitter nu här och är ganska trött men jag sov ca 1 timme o 20 minuter och det räcker ju inte för mig, men jag får ju inte soma mer på dagen så det får gå. Idag gick jag inte på engelskan eftersom jag trodde att man var tvungen att ha uppsatsen med sig och jag hann inte göra färdigt den igår, var för trött. Men efterskolan gick vi till solkungen och där väntade jag och jempa på de andra som solande. Sen åkte jag och Mimmi till henne men vi gjorde nog inte så jätte mycket, men jag hade ingen lust att plugga egentligen eftersom jag frös,var trött och hungrig, så vi pluggar imorrn också eftersom vi slutar tidigt pga nationella. tyvärr kommer nog inte bilderna idag eftersom kameran dog och jag hittar inte laddaren, så kanske om jag orkar leta en snabbis, men vi får se. Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback