Randigt!

Jag vill ha en blå vit randig tröja!, jag har velat ha det länge nu men då ville jag ha en som en tröja men nu har jag ändrat mig, nu vill jag ha en som är lite längre som man kan ha leggings till, såg att hm har men de har inte så långa annar får jag väl ta en i strl L för jag vill att den ska sitta lite slappt ^^, Men nu kom jag på!, Polarn och pyret måste väl ha en något liknande som jag letar efter eftersom de står ju typ för randiga grejjer :P haha. Nån som vet vart en polarn och pyret finns  i sthlm?. Peace Out så länge!

update, såg företen nu på po&py hemsida att de fanns på Gallerian,pk huset,globen,ringens centrum m.m, de som jag nämnde ligger inte så långt bort så på måndag ska jag dit och checka efter en långis randig tröja ^^

Kommentarer
Postat av: emma

det finns jättefina på Gina för 149 :- tror jag att det var :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback