Tisdag

Hejhej! kom hem för ca 35 min sen. Detta var min dag iaf:

Vaknade vi 8 tiden och gjorde sakta iordning mig, fixade en bra frukost och gick sedan till posten för att lämna tillbaka ett par skor och shorts från hm som jag beställt. Sen åkte jag iväg till hötoget och hjälpte där en stund innan jag åkte till skolan. Väl på skolan så skulle vi ha nationella i engelska läs och hörförståelse och som vanligt går det inte så bra för mig, men ett G hoppas jag iaf att jag fick^^. En jätte dålig grejj var att i en del på hörförståelsen skulle vi få lyssna 2 ggr vilket stog väldigt tydligt på texten, den var till och med fet text på den, men när den tagit slut och vi vätar på att få höra den igen så säger hon till oss att lämna in våra häften, vi bara WHAAT!:O. Men hennes sak ursäkt var att det inte var hennes fel utan att tiden var slut och nästa elever skulle komma om 10 minuter, Jävligt dåligt!. Berättade även detta för min storebror som tyckte att det också var jävligt dåligt gjort, det ska liksom inte skada oss för vi kom inte försent för då hade vi ju  inte fått komma in, ja jag fattar verkligen inte de där, men imorrn ska vi klaga som faan!. Hhahah.

Efter skolan mötte jag och Mimmi hennes kompisar lite snabbt och sedan åkte jag, Lina och jempa hem till henne och eftersom jag var sjukt hungrig  så tiggde jag om mat och hotade jempa med att jag skulle grilla hennes katt om inte jag fick mat :P haha men jag och Lina fick tillslut lite mat ^^ hihihi, vi han även spela lite tecken och sedan rann tiden iväg och vi var tvungen att skynda oss till SVT för vi skulle sitta publik på extra extra, väl där säger killen att vi tyvärr inte kunde komma in, bläää för han!! jaja vi kom 20 min efter insläppet men de brukar snacka i typ 30 minuter och folk brukar komm in efter, men vi fick inte så vi drog till donken och käkade, föresten gick bandet på min väska sönder och det var alice fel :P haha jaja jag får väl sy den. Sen gick jag till pappa söm höll på att stänga på hötorget så jag hjälpte honom sen åkte vi hem, o nu är jag här ^^ hihihi De va allt har det Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback