Update

TJoho kome hem vi 20.00 tiden har ju varit på sveriges televison studio och suttit publik på extra extra, där jag även typ vart tillsagd eftersom jag fotade när man inte fick vilket jag inte visste för jag visste att man inte fick fota när dom hade börjar filma och de hade dom ju inte så jag antog att man kunde det för de fick man förra gången men men :P hahah!. jaja! ska kanske dit nästa gång igen men jag får se om jag orkar :P! Nu har pappa iaf kommit hem men jag har inte sett vad han hämtat till mig än och jag tänkte inte fråga än eftersom han är trött och så, så det frågar jag imorrn! ajuste imorrn ska även jag och tjejerna sola solarium eftersom jag vill ha en brunare färg ! jag har aldrig tidigare solat eftersom jag inte egentligen behöver det eftersom jag är naturligt brun, men även fast jag är brun så kan jag se blek ut om ni förstår:P haha så den ska fixas:P men peace out så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback