update

SÅ då har jag kommit hem från stan, eller kom egentligen hem för ca 1 timme sen. Idag började jag 10 och slutade 12.50 men eftersom Jempa och Alice skulle stanna och göra färdigt sina uppg så stannade jag med dom, och vi vart kvar till 17.00 =S det  trodde jag aldrig :P, efter drog jag och Alice till stan och jag la undan massa grejjer som jag senare ska visa upp och Alice shoppade. Imorrn ska jag hjläpa min faster att öppna hötorget, blää så tråkigt menmen, sen får jag mina pengar så jag kan gå och handla lite grejje ^^,. Såg idag föresten ett skejt gäng med både killar och tjejer och jag diggar verkligen dom! blir så inspirerad, nä jag måste skaffa ett par shyssta baggy jeans och flera adiddas tröjor med dragkedja, ii loove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback