Update

hello, har precis käkat lite mat och kom väl hem för ca 1 timme & 20 min eller nått. Jag, Mimmi, Lina och Emma har ju varit på glasklart och jag tycker att det var en rolig program så det ska jag se, tror att det går på lördagar men den vi är med i kommer om sändas om ca 6 veckor. Jag tror att vi kommer synas ganska mycket på tv eftersom vi satt precis bakom det tävlande och då riktas ju kameran mot dom, som ser ni nån som har en röd palestina sjal bakom de tävlande så är det jag ^^ hihi :P. Efter programmet gick jag och Lina på stan en snabbis för hon skulle följa med mig så jag skulle kunna lemna tillbaka min tokio hotel biljett eftersom dom inte kommer sätta ett nytt datum för konserten som vart inställd, sen köpte jag lite grjjer som jag visar upp snart^^

image1649


lägg märke till tredje lilla bilden, tjejen i vitt med blonda lockar,
jag älskar hennes outfit och är nu ute efter en liknande tunika, Måste ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback