Update

Tjoho! Är nu mätt o belåten för jag har nyss käkat ^^. Vet ni en grejj som är bra är att jag  idag bara sov 1 timme på dagen för det var de skolsköterkan sa att jag bara fick göra eftersom, jag går och lägger mig sent, går upp tidigt och sover ca 3 timmar på dagen vilket inte alltid gör mig trött på kvällen och så går det runt så vilket gör mig sjukt trött dagligen, så skolsköterkan sa att jag bara får sova 1 timme om dagen så duktigt av mig^^. Vet ni också en annan grejj jag gjort nu i ca 2 månader, jag tvättar håret max 2 ggr i veckan, men kroppen fler gånger så klart, men varför jag gör det är pga av att håret växer bättre då och att håret mår så mycket bättre av sitt eget fett och ett bra exempel var när var på hårmodell sökandet, då sa hon att jag hade jättevacker hår^^, haha jaja nu ska jag fixa sh uppg :P Peace Out!

image1721
kolla vilket  härligt vå väder, snart kommer de vackra sommar kvällarna, jag läängtar!
denna bilden är tagen vi 18 tiden så tänk nu att det bara blir ljusare och ljusare för var dag vilket är super bra
för jag vill ha korta shorts och varma sommar dagar nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback