Update

Tjoho, har nu varit hemma ett tag, jag gick på stan en snabbis och provade lite klackskor och jag föll för ett par på topshop, tyvärr kostar dom 1099 kr, men jag får  se, om man räknar med platån så låg väl klackhöjden på ca 13 cm, me like!. Men kollade även in ett par andra skor. Pappa hade inte öppnat i dag på hötorget så efter jag varit på stan åkte jag hem direkt, nu har jag hunnit käka pannkakor och sitter nu här. En jätte dålig grejj är att jag ska tillbaka in till skolan idag för vi har poesi kväll och det är obligatoriskt att vara där cå jag och Lina ska läsa Mimmi dikt tilsammans, det enda som är bra med poesi kvällen är att vi kommer få fika ^^.

Min och pappas konversation

Jag steker pannkakor
pappa: ska du äta pannkakor igen ?
jag: ja!, det är mitt mål med livet, att bli tjock och glad (ler glatt ^^)

Det roliga är att jag egentligen är smal men jag alltid älskat våfflor,pannkakor,kaldd kaor och massa andra söt saker så pappa har alltid sagt till mig att jag kommer bli tjock när jag blir stor och det har jag vetat med tanke på hur jag äter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback