Update

Kom hem för ca 1 timme sen från stan. Efter skolan drog jag,Lina,Alice,Emma och Jempa till hötorget där jag fick mina pengar av pappa, sen gick vi därifrån till gamla stan vilket var väldigt skönt för det var så vacker och varmt ute.
På gamla stan gick till en piercing ställe där jag och Alice ska pierca oss för att kolla prisera och de var 350 så nästa fredag ska jag och Alice dit för att pierca oss, båda ska ta i naveln. Sen gick vi vidare till en glass kiosk och jag  köpte lite konstiga glassar vilket lina också gjorde, vi ville ju smaka något nytt, så det var turkisk yogurt med honug och valnötter sen en cheesecake strawberry, den sist nämnda var sjukt good!!. Sen gick vi och satt och solade på munkbro kajen där det var proppat med folk!. Sen åkte vi till tcentralen och jag köte sol brillor, 2 faktisk men dom visar jag imorrn :P. sen var jag en liten stund hos pappa, men eftersom jag vart hungrig drog jag mig hemmåt. Sjukt härligt att det nu är helg så jag får sova ut, dock är det inte lika jobbigt att kliva upp på morgonen när solen skiner ^^,. Hade föresten världens underbaraste dröm som kommer förbli en dröm tyvärr, men det är ändå vackert att drömmar finns, för ibland känns dom sjukt verkliga!. Peace Out!


Kommentarer
Postat av: emma

hallå.. bilderna då ? :D hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback