00:49

Börjar precis känna mig trött, har inte gjort det förräns nu. Men jag o S har suttit upp o målat naglarna, tittat på tv medans jag berättat om min tid som liten, de mesta handlade om pojkar:P haha, men hon tyckte iaf att det var väldigt kul.
Jag målade fast några stjärnor på våra naglar, lite cool vart det. nej fan klockan är mycket, en v anledningarna till varför vi inte gick o la oss var för att om vi gick o la oss skulle vi vakna sen och då skulle det vara skoldags, vilket vi inte ville :P. haha nej nu ska jag sova i 5 ½ timme :S, får sova  mer när jag kommer hem från skolan. Peace Out!

p.s filmen "party till döds" sög hårt, sjukt dålig film o så förutsägbart, jag visste precis allt som skulle hända fast jag aldrig sett eller hört talas om filmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök gärna min blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback