Fredag

Då var veckan skolveckan slut, skönt. Tänk att jag redan gått en vecka i skolan nu medans de i sundsvall inte ens börjat skolan än, de börjar på måndag, eller iaf de flesta där uppe. Idag hade vi engelska B för första gången och vi hade en skön o snäll lärare som hette Banu(bano) från kurdistan, men hon bröt inte på engelskan tack gode gud, för det var det enda jag hörde av lärarna nere på Malta. Efter det skulle vi ha Foto för första gången så vi gick till kulturhuset på en foto utställning och analyserade bilder :). Fick höra att de håller på att fixa en foto studio, vilken tur för jag trodde vi inte skulle få ha det. Men efter det drog jag till hötorget för att hjälpa pappa där, vart kvar i 2 timmar sen åkte jag hit hem. Strax börjar the voice 08 på tv men jag får se om tvn är ledig,annars får jag se den imorrn. o juste ikväll är det filmen casanova på 5 med heath ledger!! snyggot, har aldrig sett filmen så de ska bli kul. Nån annan som ska se filmen?
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback