Hemma

Då var man hemma igen, eller har varit det i minst 30 min iaf. Jag gick ju inte första lektionen, men inget viktigt jag missade iaf. Sen var det matte B som gällde, känns rätt bra:) inte så där hopplöst som det gjort förut. jobbar jag på bra tror jag at jag iaf slutar på ett G :). Ikväll är det party, inte med kompisarna utan med släkten. Min faster från italien har fyllt år så min andra faster har fixat denna överrasknings fest till henne som kommer vara på en peruansk resturang och ca 30-35 kommer. Roligt kommer det nog vara men jag kommer nog mest sitta och äta och kolla på när alla andra dansar. Asså i peru dansar man väldigt mycket så de kommer spelas mycket latinamerikansk musik, alla kommer dansa latino danser och äta mycket mat. Pappa och hans kompisar kommer ochså spela musik på gitarrer och mandoliner . Hahha typ så ser en typisk latino fest ut :P, mycke dans,musik och mat. Nu ska jag vila så jag är laddad inför ikväll. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback