Malta, Före & Efter

Min naturliga hudfärg är brun, och eftersom jag har jätte bra pigment blir jag jätte lätt brunare om jag är i solen, så jag satt väldigt mkt i skuggan, nästan hela tiden var jag i skugga, ibland la jag mig i solen(väldigt sällan) ca 10 min max, hände väl 3 ggr under hela resan för då jag kommit upp ur vattnet var de varmare att ligga direkt vi solen. Så klart blev jag väldigt brun, men också pga av att jag var nästan alltid i vattnet och där hjälper vattnet så man blir brunare, men självklart hade jag alltid solskydds faktor, det var en daglig rutin att kleta sol skyddet på hela kroppen, Men iaf Efter 21 dagar vart jag en Nigga.

Före(bilden är tagen första dagen på malta), Efter(bilden är tagen sista dagen på flyget hem till sthlm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback