Onsdag

blää, fick vakna tidigt idag pga att jag började 8 igår, o så kollade jag på "infödd soldat" till kl 00.30 igår vilket inte var bra. Men filmen var bra och skådespelarna var grymma, inte undra på att alla fick ett pris pga av det.
Men idag har jag bara varit på skolan, bara tråk. Maten var pytt i panna som egentligen smakade bättre än de brukar göra men de dåliga är att jag inte ens gillar pyttipanna, hur kan man göra det?, jag tycker det är äckligt men jag åt iaf.
Efter skolan drog jag,Emma,Jempa,Alice och Bente till Subban och käkade lite mat, Jempa bjöd :D. Tack Jempa!.
O nu är jag hemma. ska vila lite, behöver verkligen det sen ska jag baka en kladdkaka :D. Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha jag gillar itne heller pytt i panna. Typ något man gör på massa rester. Nej usch =)

Postat av: Emma

Du glömde mig! :(

2008-08-20 @ 20:46:11
URL: http://luundbergs.blogg.se/
Postat av: Estefany

Hahah sorry Emma, så känns det att bli bort glömd:P

2008-08-20 @ 20:53:44
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback