Orientering

Hallå. Idag kom jag ju iväg till skolan lite senare än jag tänkt mig men jag missade inget viktigt. Sista lektionen var idrott och då  hade vi orientering. Jag var med Mimmi och Lina och vi jobbade bra och effektivt. De kollade kartan och jag stämplade på pappret 4/5 ggr efter som jag inte är så bra på kartorna :P. När jag kom hem var jag helt slut som jag alltid är efter idrotten, tänk om jag hade gått hel dagar!:O hade typ inte klarat det. Men när jag kom hem slängde jag mig på sängen och sov i ca 1 timme o 30 min, gott. Har hunnit ner till affären och köpt lite mjölk för de var slut och jag behöver mjölk,typ bara jag som dricker det  här hemma:P. Aa juste vi hann inte se hela "into the wild" filmen igår för det vart nå fel så imorrn ska vi fortsätta se den. Men idag ska vi se Kung fu panda igen :D, eller första gången för min bror :D, men jag älskar filme :D. hihih peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback