Söndag

ush, söndagar känns alltid så trista!. Denna söndag är inget  undantag, vädret är är ugly!, det är grått ute och himlen kissar ner på oss alla och typ 13 grader. Va fan hände med värmen tidningarna skrev om?:O "värmen är på väg tillbaka", jaa jag väntar iaf fortfarande på det.

Aja över timm min dag so far, jag sover alltid med dörren stängd och inatt när jag satt o kolla på madonnas "in med with madonna" turne så kom lill tossan in och somnade i rummet och jag ville inte väck henne så jag gick o la mig, kl halv 6 skulle honn gå ut ur mitt rum så jag fick gå upp o öppna dörren(min förra katt kunde öppna dörrar:P). vi 9 vakanar jag men tänker att jag bara sovit i 7 timmar och att jag faktiskt behöver 8 timmar minst så jag sover vidare, till 13.30!.

Ja då jag så att klockan var så mycket flög ja gupp ur sängen, jag vill ju inte sova bort hela dagen, jag fixade brunch och nu sitter jag här. känns som hela dagen är borta fast jag inte brukar göra så mkt på söndagar.

Ja, ännu en anledning till vrf denna också är en trist söndag, jag ska städa här hemma. min uppg är köket, de klara jag av!:D, hällre det än att damsuga vardags rummet :). Aa juste,jag behöver verkligen  tvätta kläder, men har jag tagit nån tvätt tid?, nej. Så va fan jag får väl fixa det imorrn för jag går inte ut i detta väder o låter målnen pissa på mig, no no!.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback