Torsdag

Tjena, idag vakande jag kl 7 och satt mest o degade, som vanligt börjar jag inte fixa mig förrän 30 min innan tåget går och jag missar första tåget men kommer inte sent eftersom andra tåget går 10 min senare. På skolan fick vi schema och buss kort och sedan fick man skriva på ett papper till syon istället för att gå till henne för det är säkert många som vill ändra grejjer, så på lappen skrev jag allt jag ville ändra. Efter skolan drog jag,Mimmi och Lina till stan och käkade på subway sedan gick vi till lite olika affärer och sedan åkte jag och Lina till svedmyra för att köpa min converse skor :)

När vi åkte tunnelbanan och var vi svedmyra sa Lina>jag var här förra veckan med Frida för hennes pojkvän bor här<. Aha va kul tänkte jag, sen gick vi för att hitta den där ljusgråa villan på den där gatan, då säger lina >jag tror han bodde här någonstans<. Hahah tro ni inte det var samma hus :P haha, väldigt komiskt :P. Aja nu har jag mina snygga svarta låga converse, ser helt nya ut fast det är i andra hand, men det var typ köpta i felstorlek, därför.


Så nu mina väner är jag ett par converse rikare :D.


Aa juste!, min skola äger så mkt så vi har redan första lediga dagen imorrn! haha, skolan börjar som vanligt på måndag, då är jag nog ladda för ett nytt skol år, åk 2.


Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback