Dagens Önskning

Jag ville ju köpa ett par skor i andra hand från tradera, men i sista sekund bestämde jag mig
för att pengarna skulle gå till något viktigare som att skaffa körkorts tillstånd :/, o jag sörjer lite faktiskt.
Jag har velat ha de skorna sen jag såg dom första gången på Zara. Ni som läst bloggen förut vet att jag
skrivit om ett par klackskor från Zara som kostade 800. Nu hade jag chansen att köpa de för 300 o sen frakt 60.
Hoppas jag inte bara sörjer allt förlänge, men jag ville verkligen ha dom. Ja hoppas de säljs igen då jag har
pengar.

Här är dom iaf:


Om du ser det här jultomten, snälla ge dom till mig i julklapp så ska jag vara en snäll flicka:D.
fast det är jag ändå (A).

Kommentarer
Postat av: bella

Tack så mycket, då addar jag dig nu!



Åh, vart finns dom där läckra skorna? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback