Efter idol final

Kom hem för en liten stund sen, men globen ligger ju bara 10 min hemifrån mig m tunnelbanan.
Kvällen var sjukt rolig! Vilken mäktig början och slut va!???:O:D haha. Nej men jag ska berätta allt mer ingående imorrn
med massa bilder osv. Haha så hade jag värsta turen med en lite grejj, haha. Jag berättar om det imorrn :).

nu håller jag på ladda upp bildern/filmerna och det vart sammanlagt 195 filer! hahaha

sov gått nu. Juste ni some läser mig blogg sedan innan kanske vet att jag äter sjukt onyttigt asså dåliga tider osv.
sitter faktiskt och äter just nu kyckling och ris då klockan är 00.01!. Go steffi, som kommer bli fet en vacker dag.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: bella

vi måste prata senare på msn och här på blogg om gårdagen.. pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback