Film tajm

medveten stavning på tajm (time:P). ska kolla på filme "the presuit of happyness", sjuk att jag aldrig sett den
fast jag velat så länge :D. Bra nu då va. Annars är jag jätte nöjd över våran lilla mysiga julafton.
fick, hörlurar SJUKT nödvändigt då mina båda gått sönder, en liten lava lampa(av bror),pengar,godis och minnes kort till kameran, kan ju behöva fler då jag kommer ta kort som en galning påå Metallica konsternet, ska ha 1000 bilder och filmer på dom :P. Haha ja men seriöst, ge mig ett litet kort bara och jag kommer uppskatta det, det är tanken som räknas,
så har jag alltid tänkt(okej kanske inte när jag var mini :P). Jag är liksom mest glad över att få umgås tillsammans, det
är ju helt klart de bästa, att hjälpas åt med maten och allt.

nu film.


Kommentarer
Postat av: bella

Du har rätt, det är tanken som menas! :)

Hoppas du haft en underbar Jul vännen.

kram bella

Postat av: Petra

Åh, den filmen är bra!!

2008-12-25 @ 07:38:49
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Clara

fick också hörlurar.. behövdes verkligen!

2008-12-25 @ 11:35:34
URL: http://collman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback