Fredag

Hej hej,vaknade för 20 min vilket betyder att jag försov mig så jag hinner inte till skolan för den börjar 08.
Men ska gå till nästa lektion iaf. Fan ibland önskar jag att jag bara bodde 5 min ifrån skolan som jag gjorde
förut för då kunde jag gå upp 40 min innan skolan börjar varje dag. Idag på foto lektionen ska ja o tjejerna va i foto
studion
och fota :). wiee. Ska kolla mejl osv innan jag börjaar fixa m frullen. Peace out!

Btw så har idolbiljett priste säkts till 90 kr:O!. Andrahands bljetterna säljs alltså till orginal priset.
Men jag pallar inte gå då varken Johan eller Lars är där. men vill ni köpa gå då in på biljettnu.se

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

sv: det är bara bra :)

va händer idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback