Fredag

Hej hej :D, dagarna börjas blandas ihop, idag kändes det som en lördag eller söndag, men
fredag är det ju :P. Ja sov sjukt länge, till 11.30 faktiskt vilket jag inte ville. Men jag klarar inte av att bara
lägga mig och sova, jag måste typ ligga och läsa en tidning eller så, musik funkar inte heller för senast jag lyssnade på musik låg jag vaken i 2 timmar tills jag tilslut stängde av.

Igår så låg jag vaken igen i typ 2 timmar för jag tänkte på allt möjligt, sen tänkte jag att jag skulle testa räkna får,
 men efter ett tag började jag stoppa in svarta får lite då och då
bara för att driva med hela grejjen, sen bytte jag fåren till grisar som hoppade över staketet i stället, det funkade ju inte
bättre. Ja minns engång när jag var liten och va hade en barnvakt (mamma kände hennes mamma) hon sa att jag att jag skulle blunda och sen  typ låtsats att jag sova, och gissa jag somnade! haha.
Jag minns också en annan gång då jag var mindre, jag och min kompis sprang in i rummet och skulle låtsas sova när pappa kom in för vi ville lura dom, men det slutade så klart med att vi somnade på riktigt. haha

Ja min brunch var pannkakor :), mycket gott och innehåller mkt fett och socker :P hahaha.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback