Julafton



God jul på er alla
:D. jag somnade inte förrens efter 01 tiden igår eftersom jag kollade på "my new bff" och
efter 00.00 skickade jag några "God jul" sms till mina kära här i sthlm, för de flesta i sundsvall har Halebop
och då kostar det mkt för att skicka dit :P, men svara gjorde jag.

Iaf så drömde jag en mardröm. att några svenska killar från sundsvall som jag kännde hade blivit rasister
så de sprang och jagade mig och till slut fick dom dag i mig och  med en fet köks kniv stack dom mig i buken,
Jag kände liksom hur kniven kom in och sen tog jag för med handen och det kom jätte mycket blod, från min mun
också. Sen sa dom att dom bara stukit halv vägs så de stack igen. Jag sprang ifrån dom blödandes.
Sen räddade pappa och bror mig så vi åkte bil och sen stannade pappa för att vänta på sin kompis, så gick
han till sidan av vägen där var der det brant och sen låg sjön där. Så sen ser jag att en av de som jagade mig kommer mot mig så jag börjar följa efter pappa, men jag springer ner ända ner till vattnet och där går isen sönder (det är vinter)
och sen kommer jagaren och vi båda föll i vattnet och jag tänkte "nu dör jag". eftersom där låg jag i det iskalla vattnet
och jag hade blivit knivhuggen. Sen hörde jag någon knacka på dörren och det var S haha så då vaknade jag.

Nej annars sitter jag bara här och käka pannkakor, pappa och de andra kommer hem vid 15 tiden och sen ska väl vi börja fixa med maten :). jag är så glad för pappa har köpt jätte mycket mat :D mmmmm.
Ska också slå in den sista julklappen till min fula bror. haha. Nej nu till de sista avsnitten av "My new bff"


Kommentarer
Postat av: bella

God Jul vännen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback