Julbak

Hallå sötkakor nu är jag tillbaka :). Om inte pappa hade slitit upp dörren, sedant tänt lampan och lämnade  dörren öppen(jag hatar att sova med öppna dörrar, iaf här hemma när de förs oväsen) och sedan gått hade jag nog inte gått upp för jag var så trött!. Pappa ville nog att jag skulle vakna annars så skulle väl jag gå upp vi 23 och vara piggelin :P.

Har stekt en pannkaka och käkat 3 st stora hjärt pepparkakor. Jag vart så överlycklig när jag såg att pappa köpt pepparkakor, stackars lilla mig som tänkte köpa pepparkakor själv, pappa är inte så julig av sig så vi har liksom zero
jul känsla här hemma, men jag håller hoppet uppe med pepparkakorna :P.

Men nu till saken, jul baka ska man ju :). kolla in länken nedan för att komma dit det finns massa recept för julbak :)


risalamalta                                                  saffrans våfflor


http://mat.msn.se/action/subcategoryMSN?categoryid2=11219


Kommentarer
Postat av: bella

Logga in nu vettja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback