köplista

En liten del av min köplista. Allt jag gör är ser fram emot sommare, det är typ
det ända jag tänker på, men det är också ger mig inspirationen till alla outfiten jag vill ha.
Här är några av grejjerna som ska införskaffs snart :).

ska alltså köpa
*röda och svarta Wayfarer
*en döskalle sjal
*peace halsband
*mörklila nagellack och en gul (inte på bild)
*leopard tights till ha under trasiga jeans :)
*skinn handskar utan fingrar.

Sen är de massa grejjer till, men jag har ju på mig till sommaren att fixa dom :)

Kommentarer
Postat av: bella

okej, det låter härlig! Jag ska nog också vara med några kompisar om det blev så, annars ska jag fira här hemma med familjen och mina kusiner! :)



Bra inköps lista, mörklila nagellack låter inte helt fel estefany, snyggt! :)

Postat av: Josefine

leopard tigths till trashiga jeans, lovely :)

2008-12-26 @ 16:05:26
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: Emma

vart kan man hitta sånna handskar? har letat jättemycket :)

2011-04-01 @ 15:43:18
URL: http://foreverisalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback