Lördag

Idag är det lördag och det känns inte som det, vet inte vad det käss som men inte en lördag iaf.
jag vaknade med ett gott humör vilket känns bra,solen skiner ju fint ute. Ush jag längtar egentligen bara
efter sommaren. Great, Tossan(min katt)  förstörde precis kopp mjölk, hon SLICKADE i den. Jaha undra om den
fortfarande går o dricka utan att jag blir typ förgiftad :P haha. Nej men jag dricker den ändå, jag menar
det värsta som kan hända är ju att jag dör....... Jag skojjar:P hehehe.


Igår såg jg förresten filmen the tail of Deserataux, eller jag kan ha stavar namnet fel men skitsamma:P.
Filmen var jätte gullig iaf :).


Nej ska käka upp frullen nu. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, lilla tossan då :)

Å den där filmen verkar jättesöt! måste också se den någon gång!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback