Nöjes nytt

Med moi!:D hehehe
nån som är intresserad av att anställa mig som tv-hallåa, just call me!

Nej men nu är det iaf klart att det kommer en uppföljare på succé filmen Twilight, New moon alltså. 
Filmen kommer ha premiär i mars 2010, cant wait!

Det håller på att promota filmen i europa just nu och den 6:dec är de i
tyskland, jag vill dit och se dom!. Fan också att de inte kommer till Sverige

____________________________________________________________
Idag släpps Brittans Nya album Circus och hon fyller 27 idag så grattis till
Britney Spears

____________________________________________________________

Det sägs att
Ed Westwick och Jessica Szohr i gossip girls är ett par.
Ett vittne såg dom flirta och pussas på en flygplats.
Mysigt mysigt :)


______________________________________________________
Och det sägs också att guldbollen för världens bästa fotbolls spelare kommer
tilldelas Christiano Ronaldo(en favorit till mig) när vi vet att Messi som spelar i barca
borde få den, det tyckte killen som skrev om detta i metro och det tycker jag med.
Ge Guldbollen til Lionel Messi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback