Ross Kemp On Gans

Ross Kemp är en kille som rest till olika länder och träffas olika gäng, t ex rasist gäng i ryssland, Ms 13 i
El salvador (världes största gäng), gäng i jamaica och fler ställen. Han har till och med åkt med de amerikanska
soldaterna
till Afghanistan, allt är på  RIKITGT.

nedan kommer 2 klipp ifrån hans dokumentär då han var i Rio de janeiro i Brasilien.
Rio är uppdelad i 2 delare, en väldigt rik och den andra väldigt fattig. Det finns olika gäng
där och de flesta bråkar med polisen. Polisen är inte så bra i Brasilien helt enkelt.


del 1/ Rio de janeiro
 

del 4 /Rio de janeiro
värt o kolla hela då man ser mkt på de lilla klippet. vapen som tagits från gängen,fängelsen i rio. en 15 årig pojke
 berättar om att han blivit skjuten av polisen. man ser hur poliserna agerar.
 


Ni kan se fler av hans dokumetärer på youtube. sök bara på Ross Kemp on gangs

Kommentarer
Postat av: bella

Bra det, vad har du gjort idag då? =)

kram

Postat av: N E L L I

haha, visst ärrom..always :D

2008-12-29 @ 17:00:27
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! klickade på massa änkar och hittade till johanpalmfans.blogg.se och såg att du hade designat den bloggen. Tar du mkt för dina designer eller är dom gratis? För jag är såå trött på min som jag laddat ner från en bloggsida.. Vill du hjälpa mig? :)

2008-12-29 @ 17:50:39
URL: http://pftw.blogg.se/
Postat av: Em

ja det borde du verkligen göra :) jag älskade också filmen så nu ska jag snart börja med första boken, jag har köpt hem de tre första nu :)

2008-12-29 @ 18:03:03
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback