Söndag

Hej hej, Just nu är jag arg på mig själv för att jag sov så länge, jag sover ju bort halva dagen =/. Ja ja.
Igår när jag skulle somna kom jag på att jag inte kunde typ något till teori provet :O. fick panik för
jag har typ varken läst något i boken eller gjort gratis testerna på internet(bara testat på skolan lite).
Så idag måste jag verkligen läsa och göra teori testerna. Sen kanske också lite andra skol uppg.

jag äter godis nu varje dag och oftast är de också det första
jag äter på dagen. Jag menar, man vaknar, slår på datorn, ser godis påsen vi bordet och käkar de såklart.
Seeeen fixar man frulle. Nej lite sen för frukost, kommmer bli brunch, men jag orkar inte. blä blä blääää.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: så kuul :D

föresten, var du i haninge förut när idolerna var där?

puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback