You got a whole lot left to say

Arivadechi tänkte jag säga, eller betyder det hejdå?. aja, idag fotade vi i studion känndes inte jätte bra då jag inte var färrig med min ide och vi redan hade bokat studion så jag var där och fota ändå, några bra faktiskt men känns inte som det jag vill använda i projektet eftersom jag hade en helt annan plan, men roligt var det iaf. Annars var jag och S i stan och kollade runt, jag plockade ihop en outfit till henne på topshop, riktigt snygg måste jag säga :D. Sen provade jag 2 eventuella nyårklänningar, problemet är bara pengarna, men fina var det, båda var i svart och vit. Men jag har redan en
klänning som jag köpte till förra nyår men jag anvälde inte den så snart i 1 år har den legat helt oanvänd så den måste
jag ta, nu i juletid då man inte är så rik :P. haha Ikväll blir det idol, lite iaf, ska sen iaf
se Twiligt igen, sen ska Alice och Jempa mfl gå o se den på bio igen nån dag, så lyckas jag fixa en gratis biljett följer jag med.
Hahha jag babblar om twilight varje dag, men jag är helt kär i filmen. Nej nu ska jag vara lite social med min Papi :).

 Hur ser eran kväll ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback