allt för tokio hotel

Asså seriöst vet jag inte vad som händer med mig, nu vill jag lära mig tyska haha, kan lite iaf jag föredrar ju tokio hotels låtar på tyska än engelska.


Jga skulle lätt kunna vänta lika länge som som och mkt mer bara för att få se dom!!, men det 3/4 då jävlar!, måste hela jävla hovet sjunga med! för er som ska dit, eller hur!


för er som ska dit så lägger jag upp en liten ordlista som vi ska skrika ut! hahah som är ju inte så bra på engelska så vi får väl ta det på tyska:P

Tokio hotel forever in my heart


tokio Hotel für immer in meinem Herzen


tokio hotel is the best


tokio Hotel ist das beste

We love tokio hotel


wir lieben tokio Hotel


Sweden loves you


Schweden liebt Sie



Och imorrn lägger jag nog upp lite raggnings repliker på tyska, med lite hjälp av mina kompisar ska vi nog komma på massa hoppas jag som ni/jag :P kan använda oss av:P hahha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback