Bokat och klart ^^

Nu har jag bokat min resa!, ska bara mejla mina uppg till Mimmi så vi väljer samma grejjer :P. haha


image602

Club STS Topaz

Omtyckta Club STS Topaz är centralt belägen i turistorten Bugibba.

Club STS Topaz ligger i den populära turistorten Bugibba vid kusten på norra Malta. Hit reser man från andra delar av ön för att shoppa och uppleva den livliga atmosfären. Du har nära till trevliga kaféer, restauranger och -affärer. Endast tio minuters gångväg från hotellet finns även den långsträckta strandpromenaden, från vilken du har en fantastisk utsikt och nära till inbjudande klippor att sola och bada vid. På Malta har STS egna bussar som kör dig till och från skolan och aktiviteterna. På hotellet delar du flerbäddsrum med dusch, WC, TV/radio samt luftkonditionering med några av dina kurskamrater. Frukost- och middagsbuffé serveras i matsalen. En del kvällar åker vi in till Sliema eller går på STS Disco och träffar STS-elever


Visst låter det urhärligt ^^!. ha det!


Kommentarer
Postat av: filippa

Hejsan:) jag är vän med mimmi! Jag var på malta i sommras med sts och bodde nästan i bugibba.. ni kommer INTE att ångra er en sekund!! Det är verkligen helt underbart!! Blev sugen på att åka dit igen när jag såg att du och mimmi skrivit så mycket om det! Hoppas ni får det toppen kul!:) kram/filippa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback