Söndag

shit va det snöar ute!, igår på dagen var det typ som vanligt här, alltså ingen snö, och inte trodde jag heller att det skulle komme nå mer snö , men igår kväl var det snö storm ute, och nu snöar det också, fast det är inte snö storm. Fortsätter det så här så kanske man drar till nån backe och åker lite snowboard, men finns det några backar här i sthlm?, hahah vet inte!. Middagen igår var jätte trevlig, lägger upp bilder på tisdag om jag inte har fel:P. Vi pratade en massa, thanks girls ;). Idag ska jag plugga, visst låter det som jag pluggar hela tiden, men grejjen är  att jag skriver det här för jag "hade tänkt göra det" ,men oftast blir det inte av =/, men idag ska  det bli av, har inget val måste lämna in mina försenade uppg!. ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback