Tom kaulitz

Jag älskar tokio hotel, det går nästa inte ens att beskriva, dom som verkligen älskar ett band eller artist förstår nog, jag blir seriöst tårög bara av tanken att snart få se dom, jag vet att då jag ser dom komma ut på scen kommer jag börja gråta, jag komemr inte tro att det är sant!, jag läängtar och jag räknar dagarna tills jag äntligen kommer få se dom, en dröm går i uppfyllelse.

Jag kommer ihåg att jag kommer ner till sthlm dagen efter tokiohotel hade haft skivsignering och jag gillade inte som då eftersom jag bara hade hört en låt så dom var inga speciella för mig, men en dag tänkte jag att jag fixar deras skiva och får se vad jag tyckte om det, det slutade med att jag ääälskade hela albumet, de navr så unik, nästan så man kunde sätta dom i sin egen kategori.

Jag tyckte ingen var speciellt snygg (jag såg dock från början att bill var en kille och ingen tjej,no kidding! Många gjorde ju inte de =/ konstigt nog). Jag älskar gittarister, ska gifta mig med en i framtiden!, så det föll sig naturligt att tom blev min favorit (kirk som även är gitarrist i metallica är min favvo av dom :P), och sen vart han bara vackrare i mina ögon, vilket inte hade hänt om jag inte började lyssna på dom eftersom jag gillade inte hans stil så mkt, men nu tycker jag den är ganska snygg egentligen och unik, klär sig i hiphop kläder till det har han rastaflätor och spelar el gitarr, hahah inte vanligt! Och nu tycker jag han är såå damn söt! älskar hans leende ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback