Visa kort

Youtube har gått sjukt segt men nu går det som vanligt som tur är, måste ju få höra tokio hotel låtarna som jag inte har (än) dom är ju min drog! haha:P. Idag så vara jag och pappa på banken och fixade så jag ska få visa kort ung, har velat ha det länge och jag behöver också det till språkresan för som jag tidigare skrivit vill jag inte gå runt med ca 4000 kr i kontant :O! så visa kortet är nu fixat , den kommer hem till mig om ca en vecka sen ska jag in dit igen och aktivera det och så ska jag även ta med pappa ,personbevis och ett kort på mig så ska jag också få ett leg. Behöver egentligen också fixa passet men det gör jag nog om 2 månader eller så, det går ju så fort att fixa passet ,typ 2 veckor och det är ju 137 dagar kvar till språkresan så jag hinner nog :P hahah. Peace and love ^^!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback