Yorkshire terrier

Visst är dom söta, har länge velat ha en sån men jag har inte tid för en just nu så det blir ingen ,men i framtiden då ska jag skaffa en liten vovve! Just nu har jag ju en liten kisse som bara är min!, och det är redan nu ganska svårt att komma iväg, måste hitta nån som kan ta hand om henne när jag åker iväg och efter studenten så har jag ju planerat att åka till usa och jobba som aupair, och självklart kan jag inte ta med henne, så redan där blir det lite svårt, tänka sig då att ka en hund!, så för hundens och mitt eget bästa skaffar jag nog en när jag inte har så mkt att göra, alltså om fler år :P haha!

image558image559


Kommentarer
Postat av: Mimmi

gud vilken sötis!

Postat av: Lina

Guuu så gulliga !

2008-02-08 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback