4 timmar och 28 minuter

så lång tid är det kvar innan Rockbjörnen sätter igång, och nu får jag hoppas att Tokio hotel tar alla priser dom är nominerade i!, om dom gör det så kommer jag SKRIIIIKA JAAAAAA!! haahaah och såfäller jag nog nån tår,för deras skull :D. nu ska faster laga mat ,sen åker jag hem en snabbis ,sen drar vi iväg, måste ju dit lite tidigare eftersom jag inte vet vart hovet ligg r=/, hahaha lite skämmigt,men jag har ju inte botti sthlm hela mitt liv, flyttade ju hit i sommras!, men vi ska iaf  vara där vid 19.00 och leta, men jag vet att det är vi globen!, men det kan nog nte vara så svårt, man kollar bara vart alla människor går :P! och det kommer bli massa kort! :D ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback